Wednesday 13 September 2017

Bäst Forex Handlare Strategypage


Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prishandlingsstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den centrala principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prishandlingsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forexstrategi Varför skulle du vilja handla som dessa Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla min Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de försenar nuvarande pris. Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är fritt flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte det har varit några mycket oväntade nyheter, som är ganska sällsynta. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys I huvudsak använder jag två former av prisåtgärdsanalys: stöd och motståndslinjer. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka omvända inställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Strategier för handelsstrategi och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man justerar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom handel via de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgivningar. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prishöjning säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutor i Forex. Bästa Forex Trading Strategy Är du redo för en fantastisk artikel jag kommer att komma in i en hel del bra saker idag: Extremt högt vinstprocent Realistiska vinster handel mot bankerna med en risk för belöning på mindre än 11 ​​(ahh, skrämmande) och massor av andra stora saker Lyssna, jag skriver inte någon falsk artikel som talar om olika saker du kan använda i din strategi eller något sådant, kommer jag att lära dig en riktigt vinnande strategi. Allt jag frågar i gengäld är att du lämnar en kommentar och låt mig veta vad du tycker. Nu, innan jag kommer in i alla dessa fantastiska saker, låt mig berätta att det här inte är den typiska strategin som du kommer att höra oss träna på. Vanligtvis använder vi mer vanliga strategier som fokuserar på teknisk analys och letar efter trend fortsättning, breakouts, studsar, reverseringar etc. Vi talar alltid om att sätta oddsen till din fördel med ett positivt RiskReward-förhållande så att du bara behöver vinna 20 eller 30 procent av dina affärer för att vara lönsamma. Även om jag fortfarande starkt förespråkar dessa typer av strategier, är den jag kommer att lära dig idag en helt ny inställning till Forex Trading. I stället för att skanna alla stora kors för solida tekniska signaler och ser ut att komma in med filter och bekräftelser med ett mål som är mycket större än din stoppavbrott. Denna strategi fokuserar på att utnyttja vissa marknadsförhållanden, inte använda några tekniska tecken eller information och använda en negativ Risk för belöningsprocent. Återigen är alla dessa saker inte exakt typiska för vad vi vill göra i en strategi, men det finns en faktor för en strategi som är väldigt viktigare än någon av de detaljer som vi redan har nämnt8230 Vid slutet av dagen , du kan inte ignorera den viktigaste faktorn i någon strategi, och det är hur mycket pengar det gör. Och den strategi som jag kommer att lära dig idag gör det ganska bra på det området som noteras ovan. Så vad handlar strategin Strategin är utformad för att extrahera pengar ur den tysta tiden på Forex Market. Den tysta tiden händer, med hjälp av New York (EDT) Tid från 5:00 till 2:00. Med andra ord är tyst tid efter att huvudspelarna i New York-sessionen är färdiga och innan de viktigaste spelarna i London-sessionen har börjat handla. Under denna tid tenderar marknaden att flyta mycket långsamt och tyst (därav namnet) vilket ger vissa extremt höga sannolikhetshandel möjligheter. Eftersom marknaden flyter mycket konsekvent fram och tillbaka, är det en mycket hög procentuell chans att när den överstiger sig till ena sidan (upp eller ner) så kommer den att komma tillbaka tvärtom för att koncentrera sig i stilltiden. Nu, för att göra mer avkänning av det här, låt mig visa dig ett diagram där den tysta tiden är markerad i grön: Vad du kommer märka är att när det inte är tyst tid, rör marknaden sig ganska bra, men så snart som den tysta tiden Börjar, marknaden saktar till en krypa och flyter helt enkelt fram och tillbaka. Anledningen till att det här gör det är att för de flesta paren under den här tiden finns det inga större banker involverade vilket innebär att du inte behöver konkurrera med större institutioner som körs pris långt upp eller ner mot dig. En annan anledning till att det är så tyst är att de flesta handlare, till och med detaljhandlare, har handlat i andra sessioner och väntar på nästa riktiga session för att flytta priset till sina stopp eller mål. Med andra ord tar de flesta handlarna signaler under andra sessioner och den stora majoriteten har slutar och mål som won8217t slog i tyst tid så det finns ingen anledning för att marknaden ska bli skakad på grund av order som går in eller handlar stänger ut. Nu är strategin inte så enkel som att köpa i varje drag ner och sälja till varje steg högre, jag önskar att det var, men det är bara inte så lätt. Det första du måste inse är att inte alla par skapas lika i den här situationen. Till exempel, eftersom tyst tid är under den asiatiska sessionen, är handeln med JPY en dålig idé. De flesta paren har inte stora banker eller institutioner som handlar dem, men JPY-kors kan eftersom det är under sin egen session. En annan valuta som du shouldn8217t handla under denna session är USD. Detta beror på att USA-dollarn är den mest omsatta valutan i utbytet, så det är aldrig smart att använda det i en tyst tidssituation. Jag skulle kunna fortsätta på vilka andra par som du kanske vill överväga eller inte överväga, men jag ska bara spilla bönorna nu och berätta att dessa par är bäst för denna strategi: EURCAD och GBPCAD. Ja, bara de två. We8217ve testades och testades och testades, och fann helt enkelt att dessa två par har en bra balans mellan tyst tidskonsistens, men bara tillräckligt med rörelse för att hjälpa dig att träffa dina mål. De tenderar också att flyta tillbaka till det pris som Stilla Time öppnade cirka 75 av tiden, så din vinnande andel kan vara hög. Se på våra senaste 623-affärer på dessa 2 par: We8217ve vann 86 av våra senaste 623 affärer med dessa två par eftersom de är de bästa paren i inställningen Stilla tid. Så vet att du vet varför vi vill handla i stilltiden och vad vi vill handla i stilltiden, let8217s pratar om hur vi vill handla i stilltiden. Denna process är ganska enkel med hjälp av den grundläggande handlingsstrategin (med andra ord, inte det högt komplexa automatiseringsprogrammet som du ser statistiken för i den här artikeln). Här är reglerna för handel med strategin manuellt: Markera det öppna priset för tyst tid (5 PM EDT) Sätt en kortvarig beställning i 15 pips över det öppna priset (12 Pip Stop, 10 Pip Target) Sätt en långvarig beställning i 15 pips Under det öppna priset (12 Pip Stop, 10 Pip Target) Så snart en beställning har gjorts, avbryt den andra beställningen. Om en handel fortfarande är öppen när Quiet Time Ends (2 AM EDT), eller ingen order fylls, Stäng allt. Ovanstående regler är de grundläggande manuella reglerna you8217ll vill använda om du handlar EURCAD och GBPCAD under den tysta tiden. Liksom jag sa är det ganska lika som ett komplext program som kan ta hänsyn till en miljon fler saker än en människa och kan reagera snabbare också. Med de manuella siffrorna i åtanke och sannolikheten för att träffa omkring 75 av dina affärer ser dina resultat ut så här över en 100 Trade Span: 25 Förlorare 12 Pips 8211 300 75 Vinnare 10 Pips 750 Net 450 Pips över 100 Trades Dessa är hypotetiska siffror, naturligtvis, och skulle ändras genom att partiella vinster tas och andra ledningsuppgifter, tillsammans med fluktuationsmarknadsförhållandena. Kom ihåg när jag pratade om ett negativt RiskReward-förhållande That8217s där detta kommer till spel. Eftersom handeln redan är upprättad med en negativ RR plus kommer handelshanteringen att göra det värre genom att ta små vinster och break-evens, slutar kontot med en mindre än ideell genomsnittlig vinst mot genomsnittlig förlust: Lägg märke till hur mycket siffrorna ändras i REAL LIFE på grund av marknadsförhållanden, handelshanteringskontroll, ojämn handel mm Du kan se varför det är viktigt att ha en så stor vinnande procentandel när risken att belöna inte är mycket bättre än 2 Risk för 1 belöning, men siffrorna visa hur kraftfull strategin kan bero på de konsekventa marknadsförhållandena. Så jag har berättat för dig alla de stora sakerna med denna idé, men nu behöver vi prata om den negativa sidan eftersom det finns något av det också. En stor nackdel med denna strategi är att sprickorna kan bli fula under den här tiden. Ofta, på grund av de lättillgängliga villkoren, kommer mäklare att öka sina spridningar till 6, 8 eller till och med 10 pips på dessa kors vilket gör handeln mycket svårare. Det finns två sätt att bekämpa spridningsfrågan: Få en mäklare med bättre spridda (ingen mäklare blir bra under den tysta tiden, men om du går från en mäklare med 10 pips till en med 4 pips gick du förmodligen bara från olönsam till lönsam). Ha ett automatiserat system övervaka marknaden för den tid då spridningen sjunker till idealnivå och genomföra handeln vid det ögonblicket. (inte alla kan göra den här delen, så alternativ 1 är förmodligen mer genomförbart) Ett annat problem är att it8217s är svåra att genomföra en strategi med perfektion, speciellt när det finns timing och massor av skärmtid. När du måste vara framför datorn för hela sessionen och redo att öppna eller stänga affärer eller avbryta beställningar, finns det mycket utrymme för misstag. Tyvärr kommer varje misstag att ha stor inverkan på systemets lönsamhet. Så, som en manuell handlare av systemet, måste du vara på ditt spel. Lite slip ups kan ta detta från väldigt framgångsrikt till ett dränerat konto. Med tanke på väldigt framgångsrik skulle det vara en bra tid att definiera vad en otrolig strategi ska återvända. Tyvärr hävdar många att de har system som gör 100 på en månad eller en vecka och jag har någonsin hört 100 på en timme. Om det är vad du letar efter har du kommit till fel plats. Ett system som returnerar dessa nummer existerar inte och kommer aldrig att existera. Någon som returnerade 100 på en vecka skulle vara den rikaste personen i världen bara några månader efter att ha börjat höra om dem. Du skulle ha hört talas om dem. Ett mycket, mycket imponerande system skulle vara något som returnerar mellan 5 och 10 procent i månaden i genomsnitt. Det här är faktiskt bortom imponerande, det är eliten. Varför Vi från den senaste tekniken för att skydda dina pengar ser varför var den bästa handelspartnern. Regulatorisk auktorisation Admiral Markets UK Ltd är reglerad av Financial Conduct Authority i Storbritannien. Kontakta oss Lämna feedback, ställa frågor, gå till vårt kontor eller ring oss. Nyheter Kolla senaste nyheterna om vårt företag, evenemang, handelsvillkor mer. Testimonials Se feedback vi får från kunder som handlar Forex CFD på våra riktiga konton. Partnerskap Förbättra din lönsamhet med Admiral Markets - din betrodda och föredragna handelspartner. Karriär Vi är alltid på utkik efter att lägga till ny talang till vårt internationella team. Vårt team Admiral Markets sätter dig först. Lär vilka vi är, vad vi gör och matcha ansikten till namnen på vårt hjälpsamma och vänliga team. Orderkvalitetsbeställning Läs om vår teknik och se vår kvalitetsrapport för månatlig körning. Kontotyper Välj ett konto som passar dig bäst och börja handla idag. Demokonto Ett demokonto ger dig möjlighet att uppleva riskfri Forex CFD-handel och testa dina strategier på finansmarknaden. Dokument Bekanta dig med våra affärspraxis, dokumentöppningsprocedurer. Inbetalningar av utbetalningar Se hur du insättar eller tar ut pengar från ditt handelskonto. Handelsräknare Beräkna din marginal, vinst eller förlust jämföra resultaten av dina Forex CFD-affärer före handel. MetaTrader 4 Ladda ner MetaTrader 4, den mest kraftfulla och användarvänliga plattformen för Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Hämta MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform för Forex CFD-handel. Läs mer om detta plugin och dess innovativa funktioner. MT4 WebTrader Använd MT4 webbhandel med någon dator eller webbläsare (ingen nedladdning behövs). MetaTrader 5 Ladda ner MetaTrader 5, den nya och förbättrade plattformen för Forex CFDs trading. Fundamentalanalys Ekonomiska händelser påverkar marknaden på många sätt. Ta reda på hur kommande händelser sannolikt påverkar dina positioner. Tekniska analyser Diagram kan visa trenden, men analys av indikatorer och mönster av experter förutspår dem. Se vad statistiken säger. Våganalys Bestäm sannolika priszoner efter vågmönster baserat på extremiteter hos handlarepsykologi med Elliot-våganalys Forex Calendar Detta verktyg hjälper handelsmän att hålla reda på viktiga finansiella meddelanden som kan påverka ekonomin och prisutvecklingen. Autochartist Hjälper dig att ställa in marknadens lämpliga utgångsnivåer genom att förstå förväntad volatilitet, effekter av ekonomiska händelser på marknaden och mycket mer. Traders Blog Följ vår blogg för att få de senaste marknadsuppdateringarna från professionella handlare. Marknadsvärmekarta Se vilka som är de bästa dagliga flyttarna. Rörelse på marknaden lockar alltid intresse från handelssamhället. Market Sentiment Dessa widgets hjälper dig att se korrelationen mellan långa och korta positioner som innehas av andra handlare. Forex CFD Webinars Tune in och titta på experter täcka handelsrelaterade ämnen. Lär dig grunderna eller få inkompetens per vecka. FAQ Få dina svar på de vanliga frågorna om våra tjänster och finansiell handel. Traders Ordlista Finansmarknaden har sin egen lingo. Lär dig villkoren, eftersom missförstånd kan kosta dig pengar. Forex CFD Seminarier Expand din Forex och CFD Trading Knowledge genom att gå med i ett av våra seminarier. Hålls av handelspersonal. Riskhantering Riskhantering kan förhindra stora förluster i Forex och CFD-handel. Lär dig bästa risk - och handelshantering, för framgångsrika Forex och CFD-affärer. Artiklar Tutorials Från Forex och CFD basics till avancerade handelsemner, erbjuder dessa avsnitt dig användbara insikter på handel. Noll till hjälte Starta din väg till förbättring idag. Vårt gratis Zero to Hero-program kommer att navigera dig genom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjäna pengar på din Forex och CFD-handel med Admiral Club poäng. ForexBall Handelstävlingen med en årlig prispott på 541.000. Spela för skojs skull, lär dig för riktigt med detta handelsmästerskap. Personligt Erbjudande Om du är villig att handla med oss, är vi villiga att göra dig ett konkurrenskraftigt erbjudande. Forexstrategi Riskvarning: Valutahandel eller kontrakter för marginalskillnader medför en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Det finns en möjlighet att du kan hålla en förlust som är lika med eller större än hela din investering. Därför borde du inte investera eller riskera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör se till att du förstår alla riskerna. Innan du använder Admiral Markets UK Ltd tjänster, bekräfta riskerna i samband med handel. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd rekommenderar dig att söka råd från en oberoende finansiell rådgivare. Admiral Markets UK Ltd ägs helt av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets Group AS är ett holdingbolag och dess tillgångar är ett bestämmande kapitalandel i Admiral Markets AS och dess dotterbolag, Admiral Markets UK Ltd och Admiral Markets Pty. Alla referenser på denna webbplats till admiral Markets hänvisar till Admiral Markets UK Ltd och dotterbolag till Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. är auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. är registrerad i England och Wales under Companies House. Registreringsnummer 08171762. Företagsadress: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, Storbritannien.

No comments:

Post a Comment